zaterdag 27 november 2010

Brief aan Sinterklaas


Geachte Sinterklaas,

Is het niet gevaarlijk daar op die daken ? Ligt uw stoomboot wel goed vast geankerd in de haven van Antwerpen ? Alles in orde met uw paardje ? En uw trouwe zwarte helpers, die hebben zeker weer rare kuren met het uitdelen van de cadeautjes? Wel, laat ze daar dan meteen mee stoppen! Ik krijg namelijk verontrustende berichten van depressieve van vaders en moeders.

Goedheilige man, de reden waarom ik uw Blijde Rondtocht met een zekere reserve tegemoet zie, is dat deze vaders en moeders er zo tegenop zien om al de cadeautjes te kopen in die drukke winkels. Want, beste Sinterklaas, het klopt toch dat u door hen gesponserd wordt voor de cadeautjes die u en uw Pieten laten nederdalen in de schoorstenen van hun huizen ?

Daarom, geachte Sint, om verdere ongelukken te vermijden, adviseer ik u ten stelligste terug te keren naar uw heilige land. Vergeet echter niet uw Pieten tijdens de terugtocht hard te laten rondroepen dat er toch voor alle tennisspelende vaders en moeders een oplossing is: met de Sinterklaas actie en de de Advent kalender van TennisPlanet hoeven ze niet meer de deur uit !

Mocht u per ongeluk toch nog in mijn buurt langskomen: tegen een mooie fles wijn zoals een Petrus Pomerol van het jaar 1998 zeg ik uiteraard niet nee!

James Groenemans, TennisPlanet.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten