woensdag 10 november 2010

Kerstmis is al begonnen bij TennisPlanet


Sinterklaas en Kerstmis 2010 staan alweder voor de deur. Straks lopen we weer allemaal massaal alle mogelijke winkels plat, op zoek naar geschikte eindejaarscadeautjes.

Spontaan denk ik dan direct aan volgende doembeelden: uiteraard probeert dan half België net als ik vruchteloos op exact hetzelfde tijdstip én op exact dezelfde plaats zijn auto kwijt te geraken & ik zie wachtrijen aan de kassa's die zo lang zijn dat het al bijna lente is als ik buiten kom & allerlei moegetergde medeshoppers dwalen doelloos in winkels rond & het lijkt alsof werkelijk elke klein kind maar met één enkel doel op deze aardbol is gezet, namelijk de ganse dag in alle winkels waar ik kom zo hard mogelijk te staan janken.

Helaas, we zullen er ook dit jaar niet aan ontsnappen. Of toch ?

Jawel ! De online tennisshop van TennisPlanet.be heeft een leuke tennis Advent Kalender opgezet, waarbij dagelijks een nieuwe tennis cadeautip voor Sinterklaas en kerstmis & eindejaar te vinden zijn. Uiteraard aan speciale feest condities.

Dagelijks zet TennisPlanet 1 nieuw tennisartikel aan promo prijzen in de picture, zoals tennisrackets, tennistassen, tennisschoenen, van alle grote tennismerken zoals adidas, Nike, Babolat, Wilson. We organiseren ook enkele online shopping nocturnes waarbij u tussen 19 en 22 uur werkelijke van knotsgekke aanbiedingen kunt profiteren.

Niet te missen dus. Als u in alle rust uw kerstinkopen wil doen, klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten