zondag 19 december 2010

Gratis tip voor tennisclubs


Zo direct een gratis tip voor tennisclubs, en meer bepaald voor alle bestuursleden die tennisballen voor hun Interclub wedstrijden 2011 moeten kiezen. Maar eerst dit.

Eén van de grote "dada's" van TennisPlanet zijn bespanmachines. U weet wel, die machines waarmee een tennisracket bespannen wordt. Om eerlijk te zijn, voordat ik bij TennisPlanet werkte, had ik er nog nooit één van dichtbij gezien. Ondertussen wel. En dit laat me nu toe te kunnen zeggen: zelf uw tennisrackets bespannen is echt wel interessant.

De vraag die nu ongetwijfeld op uw lippen ligt is 'en waarom dan wel ?". Het antwoord staat gelukkig (voor mij toch) al netjes beschreven op de site van TennisPlanet, klik hier.

"Ok, maar waarop moet ik letten als ik een bespanmachine wil aanschaffen ?". Wel, klik hier en u wordt een stuk wijzer (het is te zeggen, uw kennis over bespanmachines toch).

"Maar vroeger hadden jullie een tenniswinkel in Gent en nu niet meer. Hoe kunnen jullie me nu nog in hemelsnaam uitleggen hoe ik moet leren bespannen ?". Wel, de techniek staat voor niets. Zelfs hiervoor hebben we, met onze bespanvideo's, een juist antwoord, klik hier.

Dat brengt ons bij de gratis tip voor tennisclubs en hun vaak verscheurende keuze 'welke interclub bal moeten we kiezen voor de VTV-interclub wedstrijden 2011?". Wilt u geen euro cent teveel betalen én GEEN zeurende leden 'die bal is te hard' in uw nek hebben ? Wel, kies dan voor de tennisbal 'adiTour xP' van het merk adidas. Alle info en voorwaarden onder deze link.

Uiteraard ben ik me bewust dat er soms (vaak kwalitatief inferieure tennisballen) aan nog lagere prijzen worden aangeboden. Elders een lagere prijs ontvangen? Laat het me weten en ik maak u een beter voorstel!

James Groenemans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten