vrijdag 28 augustus 2009

Waarom deze blog over TennisPlanet?

TennisPlanet is de sinds begin 2008 grondig veranderd. We hebben er bewust voor gekozen om onze fysieke tenniswinkels in Gent en Eindhoven te sluiten, opdat we ons maximaal kunnen focussen op onze online websites, zoals bijvoorbeeld www.tennisplanet.be , in de 10 Europese landen waar TennisPlanet ondertussen actief is . Bovendien hebben we onze customer service geoutsourced naar Call IT Oostende, om meer tijd vrij te maken voor oa sponsoring van tennisclubs en tennistrainers.

Ik besef maar al te goed dat we door deze 2 wijzigingen het rechtstreeks contact met onze klanten sterk verminderd is. We hebben de afgelopen periode niet steeds even duidelijk gecommuniceerd met onze relaties. Met deze blog hoop ik hierin verandering te kunnen brengen.

Bedoeling is dat ik als COO van TennisPlanet, minimaal wekelijks, duiding & achtergrondinformatie & toelichting geef over alles wat TennisPlanet aanbelangt: onze tennisproducten, klantenservice, (toekomstige) marketingacties, onze websites, procedures, de tennistrends die ik zie, etc.

Ik wil u als lezer & klant betrekken bij de huidige en toekomstige ontwikkeling van TennisPlanet. Uw mening telt meer dan ooit. De toekomst van TennisPlanet ligt niet in de handen van een paar directieleden die af en toe een leuk idee hebben. Het ligt in de handen van onze duizenden tennisspelende klanten en het kunnen bundelen van hun visies en ideeën. Met deze blog wil ik TennisPlanet meer openbaar maken, zodat u kunt zien wat we aan het doen zijn en waarop u kunt reageren, suggesties formulieren en erover vertellen met kennissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten